سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

گشت ارشاد 3 فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی است که در سال 1400 به نمایش درآمد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های گشت ارشاد (1390) و گشت ارشاد 2 (1395) به‌شمار می‌رود و در آن پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، ریحانه پارسا و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند.

میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا از گروه بازیگران فیلم هستند.

مشخصات فیلم گشت 3

  • موضوع: کمدی - اجتماعی
  • سال تولید: 1399
  • بازیگران: پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، ریحانه پارسا و امیر جعفری
  • کارگردان: سعید سهیلی
  • خلاصه داستان: حسن و عطا پس از سالها حضور در خارج به ایران برمیگردند.آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها می پردازند ، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمیکند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی میگیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم میگیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی میکند رفته او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست میشوند و زمین دار بزرگ تصمیم میگیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند.در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی میدهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند...